Hirdetés
Népszerű az internetes ügyfélszolgálat Budaörsön - helyi példa PDF Nyomtatás
2015. február 03. kedd, 09:00

borsMinden eleme elkészült a „Rugalmas, szolgáltató önkormányzati modell Budaörsön” című pályázati programnak, amely keretében munkaidőn túl és akár interneten keresztül segítik a Városháza munkatársai az ügyintézést. A szolgáltatás immár önkormányzati forrásból folytatódik tovább – az eredményekről záró konferencián számolt be a Budaörsi Polgármesteri Hivatal – írja az OrientPress Hírügynökség.

Az ügyfélszolgálat munkatársai a projekt keretében tájékoztatást nyújtanak az ügyek menetéről, illetve segítenek azokat előkészíteni is, így például dokumentumokat, adatlapokat küldenek az ügyfeleknek munkanapokon reggel 7 és 8 óra között, valamint kedden, szerdán és csütörtökön munkaidő után 16-tól 19 óráig.

A kommunikációt könnyíti, hogy az internetkapcsolattal rendelkező ügyfelek számára - ez Budaörsön egyébként a lakosság közel háromnegyedét jelenti - videótelefonon keresztül az ügyintézési útvonalakat is meg tudják mutatni az ügyintézők, illetve csetelni is lehet velük. Azok számára pedig, akik nem rendelkeznek interneteléréssel, ügyintézési pontokon segítenek a szolgáltatás igénybevételben. Ilyenek a Kamaraerdei Közösségi Házban, a Templom téren található Telekuckóban és a gr. Bercsényi Zsuzsanna Városi Könyvtárban nyílnak a projekt keretében.

Budaörs Város Önkormányzata 2013 januárjában nyerte el a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretéből azt a 47 317 681 forintot, amelyből megvalósult a „Rugalmas, szolgáltató önkormányzati modell Budaörsön” című, TÁMOP-2.4.5-12/4-2012-0028 számú pályázat. A forrást a hivatal ügyfélszolgálatának korszerűsítésére, ügyfélfogadásának rugalmassá tételére, és a projektben résztvevő munkatársak képzésére lehetett fordítani.

A projektbe bevont munkatársak - hét operátor (köztük egy gyesen lévő anyuka) és öt távmunkás - 60 órás képzéseken vettek részt annak érdekében, hogy fejlődjenek az ügyfelekkel történő kommunikációhoz szükséges készségeik. Többek között érzékenyítő képzéseket is tartottak számukra helyi fogyatékos érdekvédelmi szervezetek, így tapasztalatot szereztek például a látássérültek által használt a beszélő program működéséről. Emellett jártasságot szereztek a munkavégzésük alapját képező szoftver, az ETL használatában is. Az operátorok és távmunkások további feladata volt a munkájukat segítő tudásbázis összeállítása is.

A pályázati időszak lezárultával az önkormányzat saját forrásból finanszírozza a létrejött szolgáltatásokat, így a továbbiakban is segít munkaidőn túl a hivatal.

Ossza meg a bejegyzést

 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés

alapnet2

24

               CÉGBEMUTATÓ


 

Bejelentkezés

Miért érdemes regisztrálni?

Hírek hozzászólásai

  • Az elmúlt években sem nagyon működött az ügyeleti rendszer. Leginkább ... Tovább...
  • Na ezt a 366 postát sem ideiglenes zárják be, hanem véglegesen. Magyar... Tovább...
  • Sajnos a megállapítás IGAZ! Hatalmas pénzeket nyúltak le, nagyon sokan... Tovább...
  • Örülünk, de mi lesz a Tésai bekötőúttal, illetve a 1201-es út (Szob - ... Tovább...
  • Aha - az egyházak kedvezményesen kapják a gázt, az intézmények tucatja... Tovább...
  • menstruacios gorcs: https://kdnp.hu/ Az érdekszövetségb ől és a vissza... Tovább...
  • Na-persze! A fizetések rendezéséről azóta nincs szó! Ennyi!!!! Menjünk... Tovább...
  • Ez igen! Gratulálok a tankernek is és a kormányának is! Így kell ezt! ... Tovább...
  • Most soroltam 3.000.-Ft-tal, 35 évnyi munka után. Hát köszönöm szépen!... Tovább...
  • Oké, legyen 18 fok. DE: nagyon sok kistelepülés hivatalában 1-2 ember ... Tovább...
  • Egy dolog az, hogy mondjuk 18 fokban dolgozik a köztisztviselő (ülőmun... Tovább...
  • Mese! A környezetemben élők közül senkinek nem nőtt ennyivel a kereset... Tovább...
  • Ja! Persze 20 %. Kivéve a közigazgatás, az önkormányzatok! Évek óta se... Tovább...
  • Kevés. Ja és egyébként mi lesz jövőre - mert tendencia szerint még nag... Tovább...
  • Majd csak ezután fog igazán csökkenni, szeptembertől jönnek a megemelt... Tovább...