A bank egységes arculattal folytatja működését, fokozatosan megújítva és modernizálva közel 500 fiókból álló hálózatát. Ma Pannonhalmán adták át az új MBH Bank egyik első, teljeskörűen megújított fiókját, amely nemcsak az új arculati elemeket viseli magán, hanem teljes kialakítása a változó hazai ügyféligényeket tükrözi.


A három egyesült tagbank (az MKB Bank, a Takarékbank és a Budapest Bank) hálózatára építve az MBH Bank rendelkezik az ország legnagyobb bankfiókhálózatával. A bank most átfogó fiókmodernizációs programot indított, hogy országszerte egységes szolgáltatási színvonalat biztosítson ügyfeleinek, függetlenül attól, hogy nagyvárosban vagy kistelepülésen élnek.

Ennek érdekében folyamatosan megújítja a korábbi MKB Bank- és Takarékbank-fiókokat.

Az év végéig minden fiókon megjelennek az MBH Bank új arculati elemei, nyílnak teljesen új fiókok is, 30 fiókot pedig teljes mértékben az ügyféligényekhez és az új márkához igazítva újít meg a hitelintézet. 

Az ügyfelek igényei az elmúlt években nagymértékben megváltoztak: napi bankolási ügyeiket szívesen intézik online, az összetettebb, tanácsadást igénylő kérdéseket azonban szeretik személyesen megbeszélni egy tanácsadóval. Az MBH Bank ennek megfelelően alakítja át fiókjait, több teret biztosítva a diszkrét tanácsadásra. A nagyobb fiókokban külön teret kap például a prémiumbanki vagy a jelzálog-hitelezési tanácsadás is. Az új belső terek letisztultak és átláthatók, tükrözik a hitelintézet bankolásról alkotott elképzeléseit, az elválasztófalakon használt gyapjú, a pultokon használt fa és az előtérben lévő élő növényi fal révén pedig kifejezik természetközeliséget és a fenntarthatóság iránti elkötelezettséget. 

Az új fiókok már akadálymentesítettek, így a mozgássérült vagy vak és gyengénlátó ügyfelek számára sem jelent gondot az itteni ügyintézés.

Ginzer Ildikó, az MBH Bank sztenderd kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese elmondta:

„Elődbankjaink, főképp a Takarékbank révén erős gyökereink, valamint kiterjedt fiók- és ATM-hálózatunk van a vidéki Magyarországon. Előnyünk, hogy ügyfeleink 95 százalékához egy MBH-bankfiók esik a legközelebb. Ezt az örökséget visszük magunkkal, továbbra is az egész országra figyelünk, és fontosnak tartjuk, hogy az ország egészében egyforma színvonalú, modern fiókok várják majd ügyfeleinket. Ezért nemcsak a nagyvárosokban, de olyan kisebb településeken is megújítjuk fiókjainkat, mint Gárdony, Bicske vagy éppen Pannonhalma, ahol az elmúlt napokban adtunk át a megváltozott ügyféligényekre szabott fiókot.”

(VG.hu)

Hirdetés