Zöld értékesítési platform indult Nyomtatás
2016. július 28. csütörtök, 08:00

zoldunioA zöldunió vállalatok és önkormányzatok részére biztosít hirdetési eszközrendszert, hogy zöld üzeneteiket hatékonyan juttathassák el a környezettudatosan gondolkodó célcsoportok számára – írja a mediainfo.hu.

A környezettudatos platform a lakosság ökológikus szemléletformálása mellett erősíteni kívánja a zöld-szemléletű tartalomszolgáltatók működését és hirdetési potenciálját. Kivételes médiaportfólióját olyan, a fenntarthatóság iránt elhivatott, erős márkaértékkel bíró webhelyek alkotják, melyek hosszú ideje hitelesen képviselik a környezettudatos szemléletet.

A zöldunión belül egy egyedülálló Mecenatúra program is elindult, mely lehetőséget biztosít a hirdetők számára, hogy környezettudatos témájú, online médiaköltéseik által támogathassák a környezetvédelmet és társadalmi ügyeket felkaroló partnerszervezeteket.

A mecenatúra hirdetési csomagok mindegyike egy 10 %-os "támogatási marzsot" tartalmaz, melyet a zöldunió ellenszolgáltatás nélküli támogatásként juttat el az adott partnerszervezet  számára.

Ossza meg a bejegyzést