Szervezetfejlesztés és rendszerszervezés a polgármesteri hivatalokban Nyomtatás

A hivatal szervezetének, belső kommunikációjának, döntésmechanizmusainak, ügyvitelszervezésének, jogi hatékonyságának, irányító- és vezetői munkájának, külső kapcsolatainak, belső ellenőrzésének, belső munkahelyi légkörének felmérése után és alapján dolgozza ki azt a helyi adottságokra és viszonyokra vetített modellt (esetleg modell alternatívákat), amelyet a döntéshozó testület elé terjeszt. A szervezetfejlesztés részben mérhető adatokon alapszik. Javaslatokat fogalmaz meg a politikai és szakmai döntéshozatali mechanizmus között feszülő ellentmondás kezelésére.

Szolgáltatási csomag:

  • állapot- és helyzetfelmérés;
  • modellkészítés;
  • tanulmányok, javaslatok, megvalósítási tervek kidolgozása;
  • informatikai hátterek megteremtése (adottságoktól függő);
  • döntés-előkészítő javaslatok a testületek előterjesztése.

Ossza meg a bejegyzést